Sara Bjersgård

Valborg

Publicerad 2010-05-03 21:13:39 i Allmänt,

uch vad jag uppdaterat dåligt nu........
Haft mycket att stå i som vanligt men haft en toppenhelg. Hade vänner här i fredags för lite grillning sen begav vi oss hem till Hok lör-sön för att fixa i trädgården. Lördagen var inte så rolig att vara ute på då de spöregnade stordel av dagen men vi hann iaf fixa poolen. På söndagen var de dock toppenväder och man kunde verkligen njuta av trädgårdsysslor, fast dom inte alltid är roliga. Hela helgen bjöd på god mat och massa mys....älskar att komma hem till mamma och pappa och hela familjen är samlad......har en riktigt knasfamilj=)
Tyvärr var jag tvungen att åka hem tidigare på söndagen för att ta atg i massa plugg....men nu är jag snart klar och de känns skönt, allt ska in på samma dag så blev lite stressad här på slutet.
Idag har vi spelat fotboll och haft stavgång......rolig lektion och jag gjorde mål..yaaa!
Imorn ska vi ha vår utställning om ekologisk mat, ska bli spännande och sen imorn är de även faddermingel då vi får reda på vilket tema vi ska ha på insparken....kommer nog bli en bra dag tror jag=)

                                                                                                                            //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela