Sara Bjersgård

Vårruset......

Publicerad 2010-05-06 22:18:50 i Allmänt,

Kom hem från Vårruset för en stund sen och de gick bra.....hade som mål ju att komma under 30min och sprang på 28min. Dock kunde jag aldrig riktigt komma in i min andra andning under hela loppet och tyckte de var jobbigt mentalt idag.......men nöjd ändå=) Sen har jag mitt högerknä som spökar för varannat steg jag tar, men börjar nästan vänja mig vid de, men påverkar mitt löpsteg en aning.....känns ungefär som de är nåt löst i knäet och vobblar liksom vid varje nerslag....kanonskönt verkligen!!!

Nu har jag länsat min påse med smakprover man fick och ska kojsa......har haft en toppendag men stadskamp uppe vid stadsparken och uppdrag på stan......så himla skoj! Dock fick jag nog lite solsting av dagen då mina kinder hättade efter vår 4h ute.
Imorn ska vi rida med klassen.....herregud hur ska detta gå. Har ridit 1gång i hela mitt liv så får se om jag ens vågar mig upp på den där hästen..hahha, uch vilka mardrömmar jag kommer drömma inatt!

Hoppas ni får en fin fredag och snart på helgen.......underbara helg!

                                                                                                                            //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela