Sara Bjersgård

Semester del3- Stockholm & Pride!

Publicerad 2011-08-08 20:30:28 i Allmänt,

I torsdags åkte jag och mamma upp till Stockholm. Hon skulle ge energimassage under Pridefestivalen och jag hängde med som sällskap och för att träffa lillebror.
Min bror har nämligen flyttat till Sthlm och flyttat ihop med sin flickvän Lina och nu bor dom ute i Hässelby.....så nu har jag fler anledningar att åka till storstaden..Jippi!

På fredagen stod mamma i Kungsträdgården och masserade....jag skulle egentligen gå på stan (min bror jobbade) men blev så att jag shoppade en stund och sen blev jag inkastare åt alla massörer i tältet...riktigt roligt faktiskt.
Efter mötte vi upp Linus och Lina för middag i gamla stan...mys!



På lördagen började jag som inkastare igen tills min bror hade fått sova ut och kom och lunchade med oss i Kungsan. Sen tog vi en sväng på stan och kollade även lite på den stora Pride-paraden.....var helt galet med folk över hela stan.


Var en riktigt mysig trip och hoppas mamma ska stå i Kungsträdgården nästa år med....då hänger jag garanterat med upp igen.

XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela