Sara Bjersgård

Tillbaka till verkligheten?

Publicerad 2011-08-13 14:52:52 i Allmänt,

På måndag börjar jag mitt nya jobb..mitt första jobb som utbildad lärare...ååå vad nervös jag är och prestationsskrav jag har på mig själv. Dock ska det bli både superskoj och spännande...första steget i min karriär som pedagog. Vet att jag kommer få det tufft nu första tiden och det är mycket att sätta sig in i. Bara att sätta sig in i själva arbetsplatsen tar nån månad och dessutom lära sig arbetssättet/barnens utveckling kommer ta ett bra tag...iii vad har jag gett mig in på!?
Det känns dock skönt att komma tillbaka till en arbetsplats som jag känner till, vilket skapar en viss trygghet i allt nytt. Dessutom är det många av mina gamla arbetskamrater kvar så detta skapar en trygghet det med (inte så många nya namn att lära sig helt enkelt..tss).
Dock kommer nog bloggen inte hinnas uppdateras alls mycket nu framöver (har ju inte varit så duktig innnen heller iof) då jag troligtvis kommer jobba mycket övertid och vara trött,trött,trött!

Inte första gången jag ställts inför nervösa och tuffa utmaningar=)

XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela