Sara Bjersgård

det är nästan roligt jämt....

Publicerad 2011-12-31 10:57:29 i Allmänt,


Nu får ni ursäkta den konstiga vinkeln på kortet men blir så när jag lägger in bilder från mobilen till bloggen...vet inte varför.
Men ser ni vad brun jag är......hade själv önskat att de var för jag varit utomlands över lovet men så är inte fallet. Igår var jag och Lina och testade spraytanning och de var så skoj. Vi blev dessutom sjukt bruna om man jämför hur bleka vi var innan....bästa grejen ever!!! Så nu kommer vi vara fräsha och fina till nyårsfesten/25års festen som äger rum i kväll....ååå vad jag längtar!
Lovar att jag skall vara duktig med den där himla kameran ikväll....de är ju sådana här kvällar med de bästaste av vänner man vill föreviga.
XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela