Sara Bjersgård

hopplös!

Publicerad 2011-02-16 20:42:55 i Allmänt,

Förlåt men är hopplös på att uppdatera....
Känns som jag just nu bara jobbar, jobbar, sover och sen är de helg.

I helgen som gått åkte jag direkt upp till min fina vän Karin för en underbar helg i Stockholm. Trodde dock att jag knappt skulle komma dit då de var kaos i sthlm i fre efter massa snö och alla bussar stod still. Dock hade bussarna m.m börjat köra relativt normalt vid 22tiden när jag kom upp. På lördagen var de strålande solsken så de blev en 2½h promenad på djurgården (med resten av sthlm), hittade ett nytt kanon fikaställe på östermalm och var kulturella och gick till Fotografiska. Sen åkte vi hem trötta som attans och lagade mat och kollade på schlagern.
På söndagen blev de en lugn morgon då både var superförkylda, åkte till stan för en sushilunch på vårt favvoställe och sen lite shopping och fika, innan de var dax för mig att ta bussen hem...en lugn men kanonhelg med massa kompistid...me like!
(tyvärr verkar det som att jag inte kan ladda upp några bilder just nu)

Nu ska jag som vanligt gå och lägga mig tidigt...ska orka jobba till 18 imorn,jippi!
Till helgen ska jag försöka ta de mest lugnt..ska bli sååå skönt!

Hoppas ni har de bra
XOXO
Sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela