Sara Bjersgård

Inredningstips?

Publicerad 2011-02-26 13:54:13 i Allmänt,

Tycker de är så skoj att fixa i hemmet och man hittar alltid massa fint när man får i inredningsbutiker. Dock tycker jag de är svårt att se hur de man ser i butik kommer passa hemma och därför är de sällan jag vågar investera i nya saker. Dessutom saknas inspiration att fixa i vår lägenhet då jag mest längtar till att flytta till nåt större och med bättre planlösning. Men man kan alltid fixa och göra om de man har hemma redan och försöka hitta¨på lite nya saker.
Istället för att ha löste i dessa små burkar ha de fått joyna de större pastaburkarna och de har fyllts med rågflingor,havregryn och musli...mycket roligare att fixa frukosten=)


Snittblommor kan förgylla vilket hem som helst, dessa fick jag av älsklingen igår och vita tulpaner pryder även vårt hem just nu....love!


XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela