Sara Bjersgård

njuter av ledigheten...

Publicerad 2011-01-05 21:59:42 i Allmänt,


Då jag haft ledigt nu några dagar efter nyår så har jag ägnat dom åt med massa skojsiga saker.
Jag träffade Viktor och hängde med för att kolla hans nya lägenhet i stan...ååå så skoj de ska bli att han ska flytta hit=) Sen blev de lunch, stan och massa tjöt som vanligt!
Jag har varit duktig och promenerat varje dag.. b.l.a.gått upp till Pappsen som ligger inlagd på Ryhov. Men hoppas han får komma hem snart.
Sen har jag fikat med Lina och sen Jeanette....mys...det händer ju så mycket spännande nu att prata om oxå!!
Ikväll blev de en spontan middagsdejt med mammsen på Jensens.....väldigt mysigt med kvalitetstid=)


Igår fick jag mitt schema...mitt liv fram till sommaren...det är en väldigt konstig känsla. Nu ska jag börja jobba heltid efter 3½års pluggande...hur ska detta gå?? Lovar att hålla er uppdaterade=)

Resten av veckan ska jag försöka njuta av att jag är helt ledig.....massa med mys med älsklingen står på schemat..love!

XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela