Sara Bjersgård

underbar helg!

Publicerad 2011-06-06 17:34:10 i Allmänt,

Ååå vad jag behövde långledigt!!
Att de sedan blev så himla fint väder gjorde ju bara helgen ännu bättre....de känns som alla tyckte de!
Vi startade ledigheten med bara slappande och mys i massor.
I fredags var vi hemma hos Mats & Karin och lilla Isak och grillade..gosade med lilla Walle som är 2månader, sicken söt unge (Madde & Pezas son)!
I lördags åkte Isse på resa med innebandyn och jag tog mig hem till Hok för att äntligen njuta av solen och umgås med mammsen och pappsen.
Jag har haft priviligiet under min uppväxt att ha en pool i trädgården....Nu har dom gjort om runt omkring den och köpt nya möbler....solstolarna var så sköna så jag somnade, vilket resulterade i en bränd rygg, AJ!



På söndagen åkte vi tjejer till Sofie som var hemma från Göteborg och fikade....sen fortsatte min "umgås-med-vänner-dag" med att Karin som är hemma från Stockholm kom in till stan och vi spelade minigolf, åt mjukglass, drack latte på bryggan vid munksjön och bara tjötade. En underbar dag med mina vänner!


Idag ägnar jag min sista ledig dag till att bara slappa.....sova länge,läsa på nätet, städa lite och just nu kollar jag på Bröllopsfotografen som går på tv, en perfekt avslutning!

Imorn är det dax för jobb igen och längtar faktiskt lite...kommer gå så himla fort nu tills jag slutar den sista juni så vill verkligen ta till vara på tiden nu och njuta av de fantastiska jobb jag har!

Hoppas ni har haft en fin långhelg alla vänner!
XOXO
Sara

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-06-10 23:05:48

Ser jättefint ut runt poolen! vilken lyx att ha det!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela