Sara Bjersgård

Bilder!

Publicerad 2011-03-06 18:06:54 i Allmänt,

Då jag varit så dålig på att uppdatera bloggen men ändå tagit kort för att sedan kunna visa just här så kommer nu ett bildregn.

Var ute med ett gäng gamla klasskompisar för att fira examen...åt på Åtta glas och dansade loss på Karlsson. Det var handbolls-vm i stan och massa utländska handbollsfan....denna varelse dansade som en galning, en rolig kväll må jag säga!


Vi kidnappade Mats som fyllt 30....och utsatte honom för en del fysisk smärta=)


Älsklingen fyllde 27 och jag tog med honom för att se Raw-comedy.....så himla roligt!


Jag åkte till Stockholm för att spendera en helg med min fina vän Karin. Vi gick 2½h på djurgården och hittade ett nytt favvofik på östermalm..där testade vi Macarons för första gången, ganska gott faktiskt. Var en underbar helg!


Älsklingen fick biljetter till handbolls- vm...väldigt häftigt!


Vi hade VIP-biljetter och det bjöds på en fantastisk buffe och massa gott....väldigt mysigt en vanlig måndag!


Vårsolen har äntligen tittat fram och jag mår så bra av att gatorna är torra och inte längre snötäckta och isiga..love!

Älskar att äntligen få byta ut vinterstövlarna mot lättare skor...underbart!



XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela