Sara Bjersgård

Spelning!

Publicerad 2011-03-06 14:31:15 i Allmänt,

Igår hade min bror och hans band sin första spelning. De var ett gratis event och publikantalet låg på ungefär 40-50pers. Vilket jag tycker var väldigt bra för en första spelning i lilla Vaggeryd. Dom är otroligt sunkade tillsammans och höll i en bra konsert med både covers och egna låtar.
Tyvärr blir de nog deras enda spelning då min bror planerar en flytt till Stockholm inom en snar framtid....men var väldigt rolig upplevelse att få vara med om. Tycker själv att dom var grymma igår....men kanske är jag lite väl partisk..tss=)

Min bror är den långa med affrokrullet och spelar gitarr och sjunger lite ibland=)




XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela