Sara Bjersgård

nya tag!

Publicerad 2011-05-23 20:52:40 i Allmänt,



Jag är alltid trött på en måndag eftermiddag/kväll....
Nu har jag även sökt ca 30 nya jobb.....både på förskola,fritids och några enstaka i skolan, tyvärr inga lärartjänster i Jönköping ännu men vi får väl se om de kommer.
Idag fick jag reda på att min tjänst i Ryd är tillsatt och det inte kommer läggas ut någon tjänst, något jag var ganska säker på att de skulle och som jag fått indikationer från rektorn om. Därför känns de lite trist att nu veta att jag slutar där den 30juni....underbara barn och härliga kollegor ska jag lämna. Just nu känns de inte alls skoj att behöva bryta upp nu när man kommit in i de och byta till ett nytt ställe med nya barn att lära känna och nya kollegor att komma överrens med. Då jag fortfarande får räkna med vick på ca 6månader så hinner man knappt komma in i arbetet innan man skall vidare...suck!

Annars är livet bra.....
Haft en lugn helg med älsklingen....vi har varit en personal kort nu i två veckor vilket tar extra på krafterna och vi fortsätter med en personal kort även denna vecka....jag är så trött så var välbehövligt med en helg utan massa måsten.
På onsdag ska jag och Lina äta middag med Filippinos som är i Sverige...ska bli sååå kul!
På fredag åker jag till Västervik med jobbet och bor på spahotell och utvärderar våren....ska bli så skoj! Vi kommer inte hem förrens lördagkväll så helgen kommer försvinna snabbt.
Men har verkligen något att se fram emot denna vecka så tror de kommer gå bra trots att man jobbar för två.

Hoppas ni har en fin vecka
XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela