Sara Bjersgård

Rastlös och sjuk!

Publicerad 2011-05-08 12:46:26 i Allmänt,

Ligger hemma sjuk denna helg......magen började krångla och krampa i torsdags vilket resulterade i förkylning på fredagen, de där går hand i hand tyvärr då jag blir så mottaglig av bacilusker då magen inte mår bra. Därför fick alla planer för helgen ställas in och jag har varit i soffläge hela helgen. Detta har resulterat i en otrolig rastlöshet....fy vad tråkigt det är att bara vara och dessutom må skit!!!
Dock känns magen lite bättre idag och förkylningen har inte blivit värre iaf så hoppas det försvinner snart....
Dom vet fortfarande inte vad de är för fel på magen....ett mysterium enligt min läkare, hopplöst enligt mig! Har dock haft perioder nu som jag knappt känt nåt alls och kunnat t.ex. dricka vin utan kramper, äta mjölkprodukter utan kramp....är väldigt jobbigt att behöva undvika och avstå från saker! Men sen helt plötsligt kommer de..kramp i hela magen som håller i sig flera dagar...why oo why?

Så mitt liv kretsar fortfarande kring den jäkla magen.......

XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela