Sara Bjersgård

Underbar helg!

Publicerad 2011-05-15 22:19:40 i Allmänt,

Har verkligen haft en helt kanon bra helg!
I fredags var vi hemma hos min syster och grillade, färgade hår och kollade hockey. Tyvärr stoppade magen mig från att kunna vara social och ha kul men då är de ändå skönt att jag var hos dom. Kände att de gick bra att lägga mig i soffan med en filt och halvsomna.

Igår var det äntligen dax för en riktig tjejdag med några av mina 4 närmast vänner....
Vi hade bokat in oss på spa utåt Ulricehamnshållet- Lindås spa. Ett helt fantastiskt ställe som jag varmt kan rekommendera. Det sjukaste är att man får så mycket för pengarna när man är där.
Vi började med att duscha av oss och sätta i inpakning i håret innan vi fick sätta oss i bastun. Där kom dom in med massa frukt och vatten och så satt vi där och njöt/svettades en stund. Efter det hoppade vi i deras stora jacuzzi de hade utomhus...såå gött! När vi hade bubblat färdig så körde vi en bodyscrub med honung och havssalt....ska jag nog köra på hemma i sommar, så smidigt och gott=)
Efter detta fick vi byta om till morgonrock och fika lite innan våra behandlingar skulle dra igång.
Behandlingarna bestod av massage ca 10min, fotbad, ansiktsmassage och ansiktsmask...detta skedde allt i samma rum med oss alla i rummet...helt underbart! Allt detta fick vi för 450kr....helt galet!
Efter ca 3h spaupplevelse åkte vi trötta och goa hem till Lotten för lite uppladdning,fixande inför kvällen som vi spenderade på Anna-Gretas med massa god tapas och massa skratt!! Vilken toppendag verkligen.....

Idag har jag och älsklingen varit på Lager157 och shoppat loss ordentligt, så nu är min plånbok lite arg på mig tror jag=/ Men det var så mysigt att få en heldag med älsklingen och extra kul när man hittar massa snygga saker...shoppoholic som jag är..tss

Nu ska jag ta och kojsa, då en ny jobbvecka väntar!!

XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela