Sara Bjersgård

Västervik & Gränsö slott!

Publicerad 2011-05-30 20:32:32 i Allmänt,

I fredags åkte jag på en resa med jobbet till Västervik. Vi skulle under fredagen-lördag ha en utvärderingsdag och kvalitetsredovisningen skulle skrivas och detta fick vi göra på en konferansanläggning i Västervik...love!
Vi bodde på Gränsö slott som är en spa och konferansanläggning ca 3km utanför Västerviks centrum. Helt underbar natur och hotell....ett perfekt val om man vill ha en romantisk weekend!

Jag hade "turen" att min rumskompis blev sjuk så jag fick bo själv....sån lyx! Mitt rum var superfint med megafönster ut mot havet! De hade varit helt underbart om solen hade varit framme så man hade kunnat legat på min egna terass och solat, men man kan ju inte få allt!




Hotellet hade ett underbart spa som man hade fri tillgång till som gäst....något vi alla utnyttjade på fredagskvällen efter en dags kvalitetsskrivande!


På kvällen bjöds det på 3-rätters och massa tävlingar och skoj! Var kul att man fick göra sig fin och klä upp sig lite. Mina kollegor har ju bara sett mig i bekväma kläder,gympadojjor och uppsatt hår typ.


På lördagen åt vi mumsig hotellfrukost i 1½h och sedan åkte vi in till Västervik för en förmiddag med shopping....supermysig stad! Sen återsamlades vi för lunch innan vi åkte mot Jönköping igen.....riktig toppenresa!

XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela