Sara Bjersgård

Fullspäckad helg!

Publicerad 2011-10-01 10:44:59 i Allmänt,

Godmorgon!
Har en fullspäckad helg med massa skoj inplanerat.....love!
Igår var det sista fredagen i månaden och det betyder ju alltid AW med dom bästa. Igår var på på Åtta Glas och jag vågade mig på att glas rödvin...yaaa! Magen har inte reagerat än så känns skönt=)

Just nu sitter jag och försöker styra upp min jobbsituation och planering framöver, min kollega är ledig nu tills
fredag så på måndag blir det jag, en oerfaren vikarie och en praktikant som jag skall vara handledare åt.....gaahhh! Kommer bli en galet intressant vecka och galet stressig!
Om en stund skall jag en sväng till stan och uträtta några ärenden och sen beger jag mig till Lina för lunch och promenix. Är gräsänkling idag så blir en ensam kväll i soffan med min planering/kalender/läroplan....jippi!

Imorgon skall vi upp på berget till älsklingens föräldrar för lunch. Efter det skall Isse spela sin första korpenmatch i innebandy och jag hade tänkt att vara hejjarklack=) Efter matchen skall vi åka till Karin & Mats och hälsa på lilla nyfödda Meja....myspys!

Ååå vad denna helg kommer gå fort....fick jag direkt lite ångest..hahah!!!

Hoppas eran helg blir lika fin som min!
XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela