Sara Bjersgård

ovanlig lördag!

Publicerad 2011-09-24 17:45:12 i Allmänt,

Idag har jag gjort två saker som jag knappt aldrig gör.......

1. Putsat fönstrena utvändigt......ni förstår kanske inte hur ovanligt detta är för mig, men kan avslöja att jag inte rengjort dom någongång under tiden vi bott här. Alltså ca 4års smuts åkte bort idag....helt galet! Men ni kan ju förstå hur fint de blev och hur bra man ser ut nu....hahah!

2. Kollat på innebandy-match! Händer ibland och vanligtvis när andra lag spelar än HIK. Jag hänger med älsklingen för att vara en bra flickvän och göra saker tillsammans som han älskar....pluspoäng för mig=)


Ikväll blir de filmmys och god mat......igår kväll blev det sushi och filmmys......man måste älska helgen=)

XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela