Sara Bjersgård

Glossybox december!

Publicerad 2012-12-15 19:23:00 i

Så var det äntligen dax att få hem ännu en glossybox!!
 
Denna gång med rött tema..jul jul!
 
Alltid lika spännande att se vad för fem artiklar som ligger i!
 
Läppstift och läppglans i ett. Färgen på läppstiftet var alldeles för mörkt för mig men läppglanset var supernajs, så det lär jag använda ofta.
 
Dagkräm från Vichy. Köpte precis en ny hudkräm så får vänta ett tag på att använda denna. Men är ju alltid bra att ha hemma!
 
Duschkräm med härlig doft. Hamnade direkt i duschen!
 
Rouge från glossybox egna märke. Gör fina rosiga kinder, om man inte får det utav kylan vill säga.
 
Palett med ögonskuggor från nya svenska märket FÄRG. Blir kanon att testa nu till jul och nyår. OM man ändå kunde lära sig att göra en fin skuggning/sotning!
 
 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-12-16 12:37:11

Nästa precis samma saker som jag fick i min, fast det var väl novembers box??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela