Sara Bjersgård

ångest..åååå ja!

Publicerad 2012-02-18 15:52:16 i Allmänt,


Detta ligger framför mig nu......har skjutit på det hela veckan och jag gör de just nu med genom att blogga istället...haha!
Egentligen har jag inte massa att planera för nästa veckas jobb med tog med massa hem som jag hade kunnat göra under lovet....mycket gjort blev de dock inte! Man ska veta att som lärare finns de massa man egentligen kan göra, förbereda, skriva, dokumentera m.m. Jag har med mig planeringsscheman, klasskonferanser att skriva, medarbetarsamtals-dokument att fylla i, måluppfyllelse/kunskapskrav att fylla i, Hab-papper och begåvningsformulär att fylla i. Det sistnämnda ska jag dock ta tag i nu...har man lovat psykologen det så är de nog bäst att göra de också=)

Men nu är mitt underbara sportlov slut och dax att ställa in sig på jobb igen....

XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela