Sara Bjersgård

är det nåt speicellt som ska hända??

Publicerad 2012-02-18 13:14:03 i Allmänt,

Blev så full i skratt när jag såg på min bloggstatestik om hur många som är här inne på bloggen och kikar och såg då hur många fler som var inne just den 15februari......varför detta kan man undra..tsss!
Men våran Alla Hjärtans- dag var som vanligt och vi var ute och åt med min syster och sambo.

Jag kan även citera Isse "mig spelar det ingen roll om vi förlovar oss eller inte, det kommer ju ändå alltid vara vi"


När "det" väl händer så lovar jag att uppdatera här......=)


Imorn ska jag ialla fall på bröllopsmässa på Elmia....undra om jag kommer bli galet sugen efter en heldag med massa fina klänningar och piff,piff och blingbling...haha!
XOXO
Sara

Kommentarer

Postat av: Moster Madde

Publicerad 2012-02-20 14:48:06

Vad fint sagt av honom!!!!

Postat av: Madde

Publicerad 2012-02-20 14:49:00

hoppsan, jag kommenterade min systerdotters blogg nyss så "Moster" stod visst kvar när jag kommenterade hos dig med, hahah.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela