Sara Bjersgård

Sportlov=shoppinglov

Publicerad 2012-02-18 15:33:45 i Allmänt,

Denna vecka har jag haft sportlov...en av de härliga förmånerna man har när man är lärare. Många timmar har spenderats på stan/A6 med både Isse, Viktor och Jeanette. Supermysigt men livsfarligt för plånboken!!!

Ny mysig knallrosa tröja...prefekt att ha på jobbet där man fryser som attan!!


   slog till på nya nagellack..oopps!               och ett nytt armband=)


Min fina lila klocka gick sönder nyligen och tydligen på det enda stället de inte kunde laga den på. Så fick akutköpa en ny...men blev faktiskt väldigt nöjd. Mer åt det stilrena hållet!


På JC har dom utförsäljning på ALLT och 50% så därför passade jag på att köpa ett par jeans. Dock var de rätt dyra Tiger-jeans så blev ändå rätt dyra för att vara mig. Blev även ett nytt skärp..man får passa på!

Nu får det bli en shoppingfri period ett tag framöver.....men känner jag mig rätt kommer snart shoppingbegäret tillbaka=)

XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela