Sara Bjersgård

maguppdatering....

Publicerad 2012-01-20 18:59:25 i Allmänt,

Kanske inte det roligaste att läsa om men just nu är detta en sån stor del av mitt liv och vardag.......innan jul började jag gå på kinesisk akupunktur för att få hjälp med min mage. Läkarna på ryhov har nu ställt diagnosen "en ovanlig form av IBS" och kan erbjuda mig anti depressiva medel (ämnen i dessa mediciner kan hjälpa nervtrådarna till tarmen) eller kognitiv beteendeterapi (lära sig tänka bort smärtan)....jag kände efter detta utlåtande att jag ville testa nåt mer upplyftande och blev tipsad av en kollega om akupunktur.
Jag har känt positiv verkan av detta nu och jag hoppas att efter min 10behandlingar skall må mycket bättre (som innan all denna skit började).

Blev dock så full i skratt när jag skulle börja med att äta örter för att komplettera akupunkturen fick de kinesiska preparaten i en fin apotektpåse.....hmmm!

Känns ju trovärdigt med en apotekspåse ju.....eller???!!

XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela