Sara Bjersgård

Nyår 2011/2012!

Publicerad 2012-01-20 20:08:43 i Allmänt,

Av ren principsak har jag valt att bara lägga ut bilder på mig och inte på de övriga gästerna under nyår....alla kanske inte vill synas i denna fina blogg och de måste ju alltid respekteras.

Vi tillbringade vår nyår hos Lina & Pelle och firade Linas kommande 25års dag. Alla de närmaste vännerna var bjudna med respektive och vi blev sammanlagt 18st...såå skoj att alla kunde komma!

Jag testade ny läpppenna för kvällen....bubbelrosa och sååå mig! Helt klart en ny favorit=)


Jag kände mig så snygg i mitt klänningsfynd...love!!


Jag och Isse åkte lite tiidgare till Lina & Pelle för att hjälpa till med de sista.....och mumsa snittar innan alla andra kom..tss!
Vi bjöds på sååå god mat under kvällen!



Jag och min älskling!
man kan även kalla oss brunis och vitis...tss

Vid tolvslaget sköt vi raketer och drack skumpa....vi skickade även upp en lykta där alla gäster hade skrivit en hälsning/önskan på!


Var en fantastisk kväll och så många skratt!
Tack Lina & Pelle för att vi blev bjudna.
Jag var till och med glad över huvudvärken som infann sig på söndagen, då detta indikerar på att jag kunde/vågade dricka hela kvällen utan att ha ont i magen.....vågen på de!!!
Vi avslutade kvällen/natten med ett litet stopp på violbacken hos Karin & Mats som vi annars brukar fira nyår med....en väldigt lyckad kväll helt enkelt!

Jag omfamnar det nya året och tror det kommer bli det bästa på länge.....fast just nu spyr jag på kylan och mörker så omfamnar mest sommaren 2012, men ändå.=)
XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela