Sara Bjersgård

vem var hopplös...?

Publicerad 2012-01-20 18:47:47 i Allmänt,

Har tänkt att blogga så många gånger de senaste veckorna men inte riktigt orkat ta tag i de!
Men nu har jag iaf laddat in alla bilder från jul och nyår och massa annat skoj som har hänt.
Jag försöker även strukturera upp min vår och allt som skall hända och som man vill hinna med....just nu blir jag bara stressad av att tänka på de....men tror de ändå kommer bli en underbar vår!
- Älsklingen fyller år snart
- Jag fyller 25, både släktkalas och fest med vännerna skall planeras in!
- Ridning på islandshäst med alla vänner
- Resa till London under påsk
- Vinprovning med familjen
- Stockholmstripp till bästa Karin måste planeras in
- Massa extrakvällar, öppethus och studiebesök att planera för eleverna på jobbet
- Ta tag i den där jäkla träningen oxå...........

och massa, massa mer

Nu ska jag iaf försöka bjuda på lite bilder framöver från slutet av 2011 och den fantastiska början av 2012!

XOXO
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela