Sara Bjersgård

veckans träning

Publicerad 2012-05-20 16:43:23 i Allmänt,

Tyvärr hann de inte bli så mycket träning i veckan och dessutom har förkylningen satt stopp för det också.
Dock hann jag med lite iaf....

Måndag: Gymmet- 2mil alal 40min på cykel + styrka. Var såå sugen på att springa på löpbandet med hade glömt mitt knäskydd och klarade bara 500meter innan de började göra ont...attans!
Tisdag: 6km promenad+löpning med syster
Torsdag: Trädgårdsarbete hemma i Hok mellan kl 11-18
Fredag: Trädgårdsarbete hemma i Hok mellan kl 12-17

Tyvärr blev min förkylning värre under onsdagen och har hållit i sig hela ledigheten...idag känns de dock bättre och därför hoppas jag på löpning imorn igen.
Hoppas hoppas hoppas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela