Sara Bjersgård

Stockholm...en matresa!

Publicerad 2012-10-29 19:32:00 i

Förra helgen åkte jag till Stockholm för att träffa bästaste Karin. Det blev en härlig helg med massa tjöt och mat!!
 
Fredag: kom med bussen (bus4you såklart) vid 18.30 och då tog vi oss till Fridays vid kungsträdgården för mat. Nästa gång ska jag även testa något från deras häftiga drinklista.
 
Lördag: Tog härlig sovmorgon och mysfrukost. Sen begav vi oss till Nacka forum för en dag med shopping. Hittade massa skoj! På kvällen begav vi oss in till Söder för att möta upp min lillebror med sambo för mat på Koh phangan, en superhäftig thailändsk restaurang! Dock gillar halva Stockholm den med så de tog 2h för oss innan vi fick bord..men de var de helt klart värt=)
 
 
Söndag: Ännu en härlig sovmorgon och sedan begav vi oss  in mot stan. Lämnade av all min packning och tog en härlig promenix till djurgården. Väl där körde vi brunch på Hasselbacken....supergott och så fint!
 
Jag behövde inte äta på resten av dagen, kan jag berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela