Sara Bjersgård

Första skolveckan!

Publicerad 2008-08-20 16:42:18 i Allmänt,

Nu var de ett tag sen jag skrev...hänt så mycket ett par dagar här.
I måndags var de dax för skola igen...kände såklart lätt ångest men de blev en lindrig start.
På måndagen bestämde sig jag och lina för att kolla upp Nordic Club som vi pratat om. De visade sig att dom hade ett jättefint gym och väldigt lite folk som slogs om maskinerna. Dock hade dom tagit bort de roliga passen som vi ville gå på så de blev inte de. Dessutom hade jag fått lägga ungefär 1500kr mer för ett årskort om man jämför med Friskis. Så istället bestämde vi för att träna på friskis samma kväll........! Jag har länge pratat om att jag vill testa spinning och spinning blev de. De var faktikst jättekul, dock fick jag väldigt ont i händerna(får jag jämt av allt) och såklart känns de på sittbenen efteråt, men de är ju en vanesak.

På tisdagen var jag ledig och då bakade jag faktiskt en kaka....vi hade en del bananer som blivit lite gamla och hört talas om banankaka.
                                                                                 

Den blev supersmakig och ska bjuda på den snart då jag ska över till Britta och fika. Hoppas alla från förra gruppen kommer...ska bli så kul!
Idag har annars varit en seg dag..haft föreläsningar mellan 9-16 och mitt huvud går på tomgång.
Hoppas alla har haft en bra dag.
//S






                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela