Sara Bjersgård

Fredag

Publicerad 2008-08-22 14:55:42 i Allmänt,

Ååå vad de är skönt att vara ledig!
I onsdags var de härligt att träffa Britta och Simon igen...var ett tag sen nu. Tyvärr gick de inget bra för nån av oss på TP...man tycker högskolestudier borde göra en smartare....men inte!
Torsdagen bestod av föreläsning på förmiddagen...sen var jag och Lina och lunchade på Sir Simon. Efter de blev de gymmet....vi tog de lugnt och jobbade på armarna....därför känns de extra idag...haha!
Idag är de dax för shoppingrunda...dock har jag en pojkvän som är så himmmmmmla seg.......så vi har inte kommit iväg ännu....får bli A6 istället för stan.
Fick ett tips från Kristina om nagellack jag kunde köpa men har redan ett rött.....blir en superhärlig färg men är så himla svårt att få de snyggt,utan kladd och jämn färg. Funderar på mörkare nyans av lila eller riktigt mörk röd,nästan åt de svarta hållet. Men ska som sagt ut i nagellacksdjungeln nu och så får vi se vad jag får med mig hem.
//S

Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2008-08-23 17:17:26

Hej!

Ett nytt tips angående nagellack. Köp en magellacksborttagning som är som en liten penna. Finns på Kicks eller Åhlens. Då kan man enkelt ta bort små detaljer som blivit fel. Ett litet tips bara.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela