Sara Bjersgård

Fredag=kräftor

Publicerad 2008-08-15 13:53:59 i Allmänt,

Hej!

Idag är de dax för att käka kräftor..jammi....!
Vi var på Maxi igår och införskaffade allt till ikväll....gud så möe folk och så möe mat...haha
Väntar nu på att Annie ska komma hit....sen åker vi och köper färg och kolla på shotglas med...hoppas Ikea har några fina..(till Johans lägenhet).
Hoppas nu att blekningen blir lyckad..får alltid så guldigt hår innan...vill ha lite mer beigeblont hade jag tänkt mig,,,,men de kanske är så att på vissa hår funkar de inte, vi får se.
Var ute för första gången med mitt nystajlade hår igår....lägger upp några bilder så ni kan se mitt nya jag.
 

Har inte riktigt vant mig än och måste fixa med de mycket mer nu för att få de snyggt. Så nu går de inte att bara stiga upp på morgonen, duscha och låta de torka i vinden på väg till skolan inte.....=/




Hoppas ni alla får en härlig fredag....kanske har någon av er fått biljetter till nya stället som öppnar idag-Silver. Vissa har ju dock inte åldern inne för ett sånt exklusivt vuxenställe...*ler*
Ha de bäst
//S




Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2008-08-15 16:24:13

Du passar ju superbra i din nya frisyr. Färgen tycker jag ser väldigt bra ut. Det är ju alltid svårt att få till en snygg blond färg. Har själv problem med det.

Ha en bra helg.

Kram

Postat av: Frida(helmut)

Publicerad 2008-08-15 20:41:53

Men jag tror att du kommer in på silver...tror jag läste i tidningen att de skulle vara 21 på fredagar och 23 på lördagar...(tror jag)

kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela