Sara Bjersgård

Helg

Publicerad 2008-08-16 19:43:10 i Allmänt,


Då var de helg och solen skiner faktiskt ute...så härligt. Var och tog en långpromenad innan bara för att komma ut.
Igår skulle jag ju färga håret och tyvärr blev de lika dåligt denna gång som innan. Är helt "fläckig" i skallen av färgen jag hade innan och nu den nya jusare nyansen....

som ni kan se på bilden är de längst fram mest den vanliga och längre bak ljusare och så jag ville ha hela håret.
Då jag och Annie var på a6 och ikea råkade vi stanna vid Wedins som hade total utförsäljning. Köpte ytterligare ett par skor...tss...lite finare och svarta den här gången med.
De var halva priset på reapriset...gav 49kr för dessa som egentligen kostade 400kr från början...de kallar jag fynd.

Kvällen blev väldigt lyckad....vi åt kräftor tills vi storknade, sen fortsatte vi äta en massa...haha.
                                     
                                      Vi hade såklart kräftskivehattar och allt!!!

Idag har jag inte gjort så mycket alls, gått som sagt en promenad i solskenet, kollat på Pelle på tv....hoppas de går bra för honom imorn. Ikväll är jag ensam hemma och ska kolla på film och bara ta de lugnt. Snart ska jag lacka om mina na´glar också....men fick se ett "tragiskt"/konstigt/lustigt sammanträffande.....

alla nagellack jag har är i samma nyanser.....rosa/lila!! Kan inte någon hjälpa mig med att köpa nytt nagellack och säga vilken färg som är snyggt att ha!!???
Men får bli rosa naglar idag ialla fall så hoppas jag ni kan komma med andra förslag tills nästa gång.
//S





Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2008-08-17 20:15:19

Hej vännen!

Har du kollat in nagellack på H&M. Min syster köpte ett illrött nagellack som faktiskt blev asfint när det kom på. De hade även andra fina färger för typ 29kr. Ett riktigt fynd.

Du är verkligen snygg i din nya frisyr.

Ha det bra

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela