Sara Bjersgård

Nära nu!

Publicerad 2008-08-14 13:53:46 i Allmänt,

Hej igen!

uch vilken regning torsdag de blev idag....hjälper inte alls att Isse är borta hela dagen med så man är helt ensam. Men har hunnit med rätt mycket ändå. Lina och jag var ute och gick på förmiddagen, vilket är kanon då man kommer upp på morgonen. Först var de jättefint och soligt ute och efter halva rundan vräkte regnet ner. Men vi var redan så svettig så de spelade ingen roll kom vi fram till. Jag till och med sprang sista biten....*stolt*.
Nu har jag mumsat i mig min lunch med massor av kolhydrater och ska nog försöka göra så lite som möjligt i eftermiddag.
Imorn ska jag försöka hitta en snygg hårfärg till min nya frisyr...får hjälp av min systeryster och vi ska färga hennes hår med. Hoppas de blir snyggt och ska försöka lägga upp bilder på de sen. På kvällen blir de en liten kräftskiva och bara umgås.

Hejhopp//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela