Sara Bjersgård

varför!!!!

Publicerad 2008-08-27 21:03:11 i Allmänt,

ååå vad jag vill åka utomlands och lapa sol. Hade gärna hängt med Karin och Mats till Cypern om de inte hade varit en massa saker i skolan jag inte kan missa.....ååå va härligt de hade varit. Men får blicka fråmåt och se om vi bokar en resa över nyår istället....någon som vill hänga med??

Annars knallar dagarna på....haft skola varje dag och jag och lina är färdiga med vårt arbete...så skönt!
Har blivit förkyld igen....så nu har jag laddat med kiwi,vitaminer och omega3...så nu ska jag bli pigg och frisk som en nötkärna=) (haha...varför säger man så??)
Men nu när jag äntligen börjat träna regelbundet och varit ute och gått så kommer detta....fick ställa in Yogan ikväll...vågar ju inte riskera att bli värre.
Hoppas jag är bättre redan imorn och att jag orkar en heldag i skolbänken.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela