Sara Bjersgård

andra advent....

Publicerad 2008-12-07 11:48:12 i Allmänt,

Va mysigt med söndag...tyvärr är vädret regnigt och trist!!
Ska försöka komma iväg och sola idag fast inte på nordic då de inte öppnade förrens 15 på söndagar....ska testa de  "nya" stället nere vid torpaplan....men har tänkt och sola länge nu men kommer aldrig iväg...vi får se helt enkelt. Först ska jag köra mitt yoga pass...känner i bakre lår idag efter yogan igår...så de tar ju iaf!
Jag ska ju även jobba idag så min söndag bli inte så slapp som jag kanske hade hoppats...men de är okey ändå. Ska bara jobba mellan 15-21 så ingan 12h pass idag. Får även låna bilen så kommer hem fort istället för att sitta på bussen 1h.
Hoppas eran söndag blir mysig....är ju andra advent och tid för att tända en massa ljus och mysa.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela