Sara Bjersgård

dagen....

Publicerad 2008-12-16 22:39:21 i Allmänt,

Första skoldagen efter vfu:n och gud så segt...fick träsmak i baken redan efter 2h,haha...
Kändes konstig även att vi skulle ha föreläsningar hela dagen som handlade om lek, dom hade ju kommit till bra användning innan man gick ut på praktik så man kunde testa saker de nämner, men nej..... utan nu ska vi vänta tills nästa gång om ca ½år eller mer....hmm.
Pga detta "smet" jag och Lina vid 14.30 och träffade Eve och Sofie på stan och tog en fika...mysig värre att sitta med en kopp te och härliga vänner en tisdag.
När jag kom hem tog jag och svirade om till min yoga outfit och körde ett pass och gick sedan och solade....känner mig smidig som en katt just nu och så där alert,underbar känsla. Tyvärr kommer de nog kännas i låren imorn och jag återgår till att vara smidig som ett kylskåp*tss*
Ikväll har jag försökt rätta lite kompletteringar på mitt arbete.....hade så mycket talspråk så min handledare tyckte det förstörde hela helhetsintrycket.....men innehållet sa hon var jättebra.......ibland blir man trött!
Sen var de inget kul på tv så blev att kolla på de nya avsnitten av The Hills på nätet.....en väldigt underhållande serie som man kan riktigt drömma sig bort i...skulle älska att bo nära havet/vattnet i ett varmare land, my kind of place!
Nu ska jag ta och kojsa
Hoppas vi ses snart.......längtar tills Karin kommer hem och förhoppningsvis hinner vi ses.

Jag längtar så tills lördag och de ska bli så kul att umgås med alla vänner,"min" Viktor kommer ju oxå så han och Lina får inte lämna min sida...okido!!?.
 
Blir mysigt att ha mormor och morfar hemma i jul och jag börjar få upp julstämningen nu. Jag har så många saker att se fram emot....bara man kunde släppa allt i skolan snart och få lite ledigt så jag hinner njuta av alla underbara människor jag har i min omgivning.
Ni gör min dag...mitt liv.....NI är bäst




//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela