Sara Bjersgård

familjen...

Publicerad 2008-12-23 14:19:35 i Allmänt,

I eftermiddag åker jag hem till familjen i Hok.....ikväll klär vi granen och julpyntar som mest och jag och syster brukar hitta på en massa bra rim till våra klappar.
Idag har även mormor och morfar anlänt och jag riktigt myser nät dom kommer. Så på juldagen åker jag och älsklingen ut till Hok igen för en speldag med dom och resten av familjen.....mormor vill nog spela alfapet då hon alltid är bäst och något jag inte alls är bra på, ganske vi ska bilda lag iår och jag ska få dom tänkte jag att spela galen panna...hahha!
Jag ÄLSKAR verkligen julen......


GOD JUL TILL ER ALLA ÖNSKAR SARA MED FAMILJ
//S

Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2008-12-23 18:57:07

GOOOOOOD JUL! hälsa familjen. pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela