Sara Bjersgård

helgen...

Publicerad 2008-12-13 12:26:31 i Allmänt,

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen....attans!

Ägnade hela onsdagskvällen åt att baka....de blev kärleksmums och banankaka, både blev toppen och supergoda.

I torsdags var jag och syster på Kibox och brändes massa kalorier.....

Igår så var de sista dagen på praktiken och de är ju alltid lika tråkigt....längtar inte alls tillbaka till skolan, hade varit kul att vara kvar iaf nästa vecka tills man går på jullov.

Igår blev de även lite minifest som bestod av mig och Annie...haha...vi kollade på Idol,åt chicken mama, spelade spel och blandade drinkar. Sen blev de faktiskt utgång och vi gick till Harrys/Sliver där vi mötte upp Johan och hans jobbarkompisar. Tyvärr spelade de rätt dålig musik på alla 3 dansgolv så vi gick vid 1-tiden. Men de var trevligt att bara sitta och prata och så drack vi nya favoritdrinken....strawberry daiquiri. Kanske är mer av en sommardrink men den är så god så den funkar nog på vintern med=)


Ska ta och göra mig iordning nu och kanske hänga med Annie och Johan upp till A6...hoppas jag kan köpa nåt till älsklingen till julklapp. Ska även skriva mina reflektioner idag så jag får de gjort....
//S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-12-14 10:46:26

Mums, daiquiris! Avis, det får vi ta en kväll! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela