Sara Bjersgård

hopplös...

Publicerad 2008-12-14 17:38:01 i Allmänt,

Jag är helt hopplös....gud vad jag skjuter på saker och ting....börjar bli galen på mig själv!!
Tror ni jag fick nåt skrivet igår....näää...skrev en reflektion och sitter nu och skriver för fullt.....är jag inte hopplös så sej!
Igår blev de återigen en kväll med syster...hon tar hand om mig här i min ensamhet. Efter att vi varit en sväng på A6 och jag bara införskaffade mig en del av Isses julklapp och en ny mössa till mig så bar de hemåt. Tanken var ju nu att jag skulle skriva mina reflektioner och sedan åka upp till Ekhagen...skrev en kladd på reflektionen och sen kom älsklinge  hem och jobb övergick till mys. Sen gick han igen(upptagen man) och jag begav mig till Annie och Johan som hade fixat mat=)
Vi åt gott och spelade galen panna hela kvällen...vi satt säkert i 3-4h med de spelet. Tillslut gav vi upp och gick över till scrubble...haha...gick inte alls bra för mig, som vanligt men treligt hade vi. Jag var inte därifrån förrens vid 2-tiden och därför blev de en härlig sovmorgon idag. Vi skulle egentligen ha en städdag idag men då jag skrivier och Isse gick upp vid 14.30 har de inte blivit så mycket med de tyvärr. Men nu är iaf julskinkan i ugnen och skall avnjutas innan jag ska packa en liten väska och åka hem till Hok.....
Imorn åker jag, syster och mamma till Köpenhamn för att kolla på utställningen Body, egentligen tror jag inte de är nåt för mig och jag kommer säkert drömma mardrömmar om de sen, men man vet aldrig. Utställningen, för er som inte vet, är med riktiga döda människokroppar som är uppmontrade och skärda på olika sätt. Man kommer kunna se en människa där de har frilagt alla muskler eller de har kapat en människa på mitten, från huvudet till fötterna och man kan gå emellan och studera alla organ m.m.
Min mor och syster är ju väldigt duktiga på kroppen medans jag knappt vet vart njurarna sitter=) Hoppas vi även hinner med en sväng på stan i Köpenhamn, de vore mysigt. Fast vi får de nog mysigt ändå.....en liten tjejtripp är aldrig fel med två av mina favorit personer.
Hur har ni firat Lucia och Andra advent???
//S

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2008-12-14 18:53:50

Jaha du, andra advent! själv firar jag tredje idag;)

Kram på dig

//Karin

Postat av: b

Publicerad 2008-12-14 20:16:30

åh fy katten! hade det varit "hela" kroppar hade det väl varit en sak.. men blää! ta med spypåse! vi måste verkligen ses snart. frågan är bara när det ska hinnas. får typ bli när skolan börjar igen. åker hem till skövde nästa helg, och den här veckan ska jag panikskriva på en bibeltolkning. gaah! varför väntar man alltid till sista stund?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela