Sara Bjersgård

jammi...

Publicerad 2008-12-09 19:27:53 i Allmänt,

bakar lussebullar nu.....degen ligger och jäser just nu, hoppas jag inte tagit dö på för många jässvampar under processen....är ju inte van vid att baka med jäst...eller baka över huvudtaget=)
Men varit så sugen på lussebullar så länge så hoppas dom blir goda nu.....
Sen imorn ska jag ta och storbaka för att bjuda i personalrummet på torsdag....tror jag både ska göra banankaka med choklad och kärleksmums(mina absoluta favoriter)...man får ju passa på!!
Imorn blir de mina sista lektioner för denna vfu och sen på eftermiddagen blir de glasskalas med strutar,chokladsås och strössel.....tss**
Vad hittar ni på denna trista tisdag??
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela