Sara Bjersgård

Jippi....

Publicerad 2008-12-18 16:32:05 i Allmänt,

Nu har jag JULLOV.....guddd va härligt!
Dagen har varit ganska meningslös då vi bara suttit och pratat i våra studiegrupper återigen och sen berättat kort vad vi sa, men nu är de avklarat och känns så skönt.
Skulle egentligen tränat med lina idag på förmiddagen men de blev inget då hennes soffa aldrig kom och hon var tvungen att sitta hemma och vänta på den. Men nu har de äntligen fått din soffa och den var rätt denna gång oxå....jippi!
Glömde tyvärr bort min syster som vi skulle lunch med vid 12-tiden och kollade inte på mobilen förrens kl12 och då hade jag 4missade smtal coh en arg syster.....ajaja. Men vi ska träna Kibox ikväll så hon får väl slå lite extra hårt mot mig än vanligt....skulle ju ringa men massa annat tog min uppmärksamhet och så blev de dumt....=(

Ringde och skulle boka klippttid till mig och älsklingen idag tills imorn men där vi klipper oss var de fullbokat...attan. Tyckte vi kunde ringa till nåt annat ställe istället då men Isse kan tydligen bara klippa sig där.....suck. Därför ska jag ner på stan tidigare imorn och se om nån kan fixa till mina toppar. Hade en plan att klippa mig kort upp till hakan men vågar inte riktigt så får bli att ta bort allt slitet. Sen ska jag se även om jag kan hitta en fin klänning att ha på lördag på julfesten...att de ska vara så himla svårt att hitta nåt fint att ha på sig.
//S

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-12-18 20:26:37

Jullovet känns helt underbart, längesen jullovet kändes så skönt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela