Sara Bjersgård

sjuk.........................

Publicerad 2008-12-28 11:48:42 i Allmänt,

Igår började jag känna att jag fick lite ont i halsen....de kom  så fort så jag tänkte att jag bara satt nåt i halsen då de började killa. Detta var igår kväll typ vid 22-tiden och nu hostar jag så jag mår illa och de sitter långt nere i bröstet och de värker i hela kroppen.....kan ju inte bli sjuk nu! Sitter nu med min andra kopp te med honung och hoppas de blir bättre. Borde gå och fixa lite hostmedecin eller nåt lindrande innan jag spyr men vart går man?? Ska se när älsklingen vaknar om han kan åka och fixa de....
Har ni några bra tips?
Mamma brukar köra med saltvatten som man gurglar när man har ont i halsen...frågan är om de funkar när de sister så långt ner i bröstet. Ska nog testa de så får vi se......värt att testa.
Nu ska jag kura ner mig igen och hoppas jag inte får nån feber...blir helt utslagen då
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela