Sara Bjersgård

sjukare...

Publicerad 2008-12-30 14:52:03 i Allmänt,

Nu har jag legat med 39-40graders feber i 2dagar..inne på min tredje och hostar snart upp mina lungor. Efter förra inlägget började jag frossa och febern steg med rasande fart.....jag fick ont i varje led i kroppen och kunde knappt röra mig. Min älskling är bäst när jag är sjuk, då är han världens bästa pojkvän! Men trotts 2ipren innan läggdax låg jag och yrade och fick ingen sömn alls.....igår steg febern ännu mer och fick upp till 40,4....då bad jag Isse ringa jourläkare och fråga vad man skulle göra. Han sa att jag skulle knapra Ipren och dricka vatten.....de är roligt de där. På ipren förpackningen står de att man inte ska äta mer än 3st per dag medans läkaren säger att man kan knapra på.....så de är de jag gör nu och har sovit i natt..underbart!
Hoppas ni får en mer lyckad dag än mig
//S

Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2008-12-30 15:28:41

oh fy fasen. din stackare. Hoppas du blir bttre, tråkigt o va sjuk över nyår.

vad ska ni göra i mn då? jag hörde att ni inte skulle me till växjö.. synd. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela