Sara Bjersgård

uch va pengar...

Publicerad 2008-12-06 12:29:58 i Allmänt,

Nu står de snart 0kr på mitt konto.....har bara flygit ut pengar två dagar i rad nu....börjar snart få ångest!
Men jag har ändå köpt bara sånt som är nödvändigt och relevant och som jag verkligen behövde....nästan iaf! Nu har jag köpt färdigt alla julklappar till familjen och nu återstår de bara till älsklingen kvar...känns skönt att ha de gjort! Var nere på stan nu på förmiddagen och köpte nytt smink oxå....tänkte köpa på body shop men deras mineral foundation kostade multum så gick till Kicks istället=)
Blev en frisk promenad på köpet....de börjar bli så där bitande kallt nu..brrr!
Idag ska jag försöka göra massa bra saker tänkte jag.....
ska ta och laga lite lunch nu...blir nog äggröra med skinka och sambaoleak. Sedan ska jag ringa och boka en soltid på nordic så jag utnyttjar mitt 10-kort- inte solat på 1månad nu och snart går de ut......skönt att de redan är betalt(jag som är pank nu då). Sedan ska jag hem och köra ett yogapass då jag ändå är svettig, tror jag kör ett lite längre idag men vi får se om jag orkar. Sedan ska jag börja skriva på reflektionerna från mina gjorda lektioner och se om jag kan knåpa ihop nåt. Tänkt att börja skriva hela veckan men inte blivit av pga de långa dagarna. Sen blev jag så sugen på att baka lussekatter då jag åt en när jag och älsklingen var på torget idag.....me love!
Ikväll blir jag nog ensam hemma då Isse skulle till någon kompis efter matchen och spela xbox och så. Kanske blir en runda till vip för att hyra en film om de inte går nåt kul på tv ikväll.....eller nej...jag vet....har ju fortfarande Hitta Nemo- filmen hemma, den ska jag nog se.....en absolut favorit och har nog sätt den för många gånger för att de ska vara bra för en*tss*
Men ringer någon och säger att  den vill hitta på nåt släpper jag alla planer direkt=) bara så ni vet!!

Här kommer ett pysseltips om ni har lust och tid över....blir jättefina snöflingor av värmeljuskopparna som man kan hänga i fönstret, de låter underbart oxå när de slår på fönsterrutan!



Hoppas ni har en mysig lördag nu.....

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-12-11 19:12:34

Guud va söta!! Måste jag testa! Oj, längesen jag läste din blogg nu...vart sjukt mycket dygnet runt känns det som! Men nästa vecka ska bli go då allt blir normalt igen! Men blir ju tråkigt att lämna alla barnen! Vi hörs! Pössar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela