Sara Bjersgård

ååååå va gott

Publicerad 2008-11-08 18:02:44 i Allmänt,

är så himla malig....skulle kunna äta vad som helst just nu. Som tur är hittade jag tillslut min påse med pumpakärnor jag införskaffade senast.....smakar smaskens och är nyttigt oxå ju. Man får i sig massa mineraler, vitaminer och innehåller mycket fett....av den bra sorten, kan de bli bättre? Tanken slår mig hela tiden att "de är ju ändå lördag" men fått i min så mycket dåligt denna veckan med all stress så borde verkligen inte. Kanske unnar jag mig lite popcorn ikväll.....thats it!

Vi har varit på sortergården idag och slängt massa grejer och sedan var vi en sväng på a6, köpte farsdagspresent och blev en sväng på ikea med. Var ju även på torget på morgoen och blev 2 nya teer, ett ljusfat och och två blommor.
Sitter och kollar på 5:an nu...den där filmen Camp Rock med the Jonas brothers.....älskar ju alla filmer med musik och dans i, tror jag kommer gilla den fast den är kanske för yngre åldrar....men skitsamma!
//S

Kommentarer

Postat av: Tove

Publicerad 2008-11-09 16:14:01

lite får man ju unnas sig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela