Sara Bjersgård

All I want for Christmas...

Publicerad 2008-11-22 15:52:39 i Allmänt,

Här är några saker jag önskar mig i julklapp.....

En hudanalys står högst upp på önskelistan- funkar även med andra behandling med=)


En epilator för hårfria ben- denna har även munstycke till under armarna och bikinilinjen-me like!

Älskar smycken men har tyvärr inte så många "äkta"-därför står de med på listan med.



Ett USB-minne....gärna ett lite ovanligt som denna jordgubbe-sött eller hur!?



Undersköna underkläder- hoppas min älskling ser detta=)


Smink- de får jag aldrig nog av.

Egentligen blir jag glad för nästan vad som helst....de enda kravet ska vara att de inte är nåt onödigt eller nåt som jag redan har(fick flanellpyjamas 2år i rad tex....hahha)

Nu ska jag bara hitta på nåt bra att köpa till Isse....några förslag???

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela