Sara Bjersgård

bortkopplad

Publicerad 2008-11-06 16:22:19 i Allmänt,

Har inte kunnat gå ut på nätet på hela dagen.....inte kollat på tv heller....hela ComHem:s har legat nere men nu är de igång igen. De var nog iof tur att de inte funkat för har fått mycket skrivit idag....men tyvärr inte alls så mycket som jag hade hoppats på. Men är nästan färdig med min bakgrund och har endel på min vision men de är så svårt att få ihop allt.....så svårt!
Men ska sitta hela kvällen.....jag måste få den färdig känner jag....ska ju träffa Lina imorn med kl9 och läsa varandra arbete.....måste bli färdig idag!!!
Hoppas ni har en bra torsdag.... ska försöka berätta allt om igår lite senare.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela