Sara Bjersgård

fixa och trixa

Publicerad 2008-11-23 21:01:31 i Allmänt,

Har fixat hela eftermiddagen.....inför veckan alla lektioner, så slipper jag göra så mycket i veckan nu. Ska ha min matematikdel nu om former, mönster och tesselering.....hoppas de kommer tycka de är roligt.

Här är mina fina former som vi ska diskutera kring imorn....fina va!?


Har även klippt och klistrat ihop början på ringar med olika slags former som de sen skall slutföra och både se mönstret och vilka former som behövs för att bygga färdigt ringen. Börjar snart bli tokig på alla dessa former och allt klippande....och mer väntar i veckan!
Hoppas ni har en trevlig kväll.........
Ps.....jag hade rätt angående ensam mamma söker- valen.....så härligt med nykära människor. Önskar alla mina kompisar fick vara de!!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela