Sara Bjersgård

hemma igen..

Publicerad 2008-11-02 22:02:58 i Allmänt,

Känns som jag precis vaknat från en dröm.....känns som jag inte haft helg än men ändå så är de måndag morn. Jobbat mina 24h nu och allt känns så bra.....De är ju så mycket man försöker ta in-rutiner,intryck,tips och arbetssätt, så känner mig trött men glad. Allt har funkat bra, personlen varit kanon mot mig och vi har hittat på mycket skoj. Slapp dessutom att sitta på bussen hem ikväll då jag fick åka med en av de andra in till stan....sååå skönt.
Nu ska jag åka till Skilingaryd imorn och vara lite lärare.....ska bli skojisgt att träffa alla gamla kolleger och barn igen.
Tror ni jag hinner att gå och träna vid 15 då jag slutar vid 14......har ju iof bil men de kan bli tajt. Ska kolla med Lina om hon orkar och vill så tar jag med mig kläder för de...känner att jag knappt lär hinna träna i veckan ändå så lika bra att röra på fläsket ett tag=)

Hade förresten superskoj i fredags hemma hos LInda....vi var 7 tjejer som bara satt och åt god mat och tjötade i flera timmar. De var precis de jag behövde göra kände jag och perfekt inledning på helgen....tack!
Ska se om jag kan fixa bilder från kvällen av Lina...hon var den enda som förevigade denna afton.
Hoppas ni har haft en härlig helg mina vänner...
Skriv gärna ett inlägg/kommentar och berätta vad ni har gjort för skoj!
Saknar er alla
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela