Sara Bjersgård

jag klarade de...

Publicerad 2008-11-30 21:11:15 i Allmänt,

Vet ni vad jag gjorde igår........jag klappade en hund för första gången!!!
Ni som känner mig vet hur hundrädd jag varit sedan 1½års ålder och aldrig kommit inärheten av hundar. Igår var vi hemma hos mammas bästa barndomskompis och dom har nyligen skaffat hund. De var en svart fin laberador som var väldigt lugn så jag kunde gå omkring i huset utan att känna mig särskilt orolig då den bara gick förbi en. Helt plötsligt när jag satt i soffan och pratade med min syster kommer hunden fram till mig och lägger huvudet i mitt knä......jag fryser till is, blev så chockad!!! Annie säger till mig att klappa hunden och jag gör de..........var helt svettig efter av all spänning!.......fatta vad jag har kommit långt i min hundrädsla....har ju varit en slags fobi kan man säga......
Jag kände mig så duktig.......kanske är svårt för er att förstå men stort för mig.
//S

Kommentarer

Postat av: Chios Westin

Publicerad 2008-12-02 22:41:38

Hej Sara

Vi blev jätteglada när du skriver om din nya svarta kompis Chios. Han blev nog lika glad som du när han blev klappad. Vi ses.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela