Sara Bjersgård

länge sen sist

Publicerad 2008-11-11 18:15:36 i Allmänt,

Nu har jag lite tid över.....varit så himla mycket nu och jag har varit så trött!
Hade ju min första praktikdag igår och den var bra....känns bra inför dessa 5veckor men den gick verkligen i ett och åt väldigt dåligt under dagen så när jag satte mig på bussen hem vid 17-tiden måsse jag så illa.....uch uch! När jag kom hem blev de till att äta något och sen hade Isse lovat att hänga med på promenad så då gick vi en sväng...regnade inte så mycket på oss som tur var. Sedan blev de till att börja laga lite mat för kvällen och de blev precis lagom att äta innan CSI började vid 21.....något jag och älsklingen alltid kollar på!!! Sedan var jag så trött att jag gick och la mig......la mig kl22....detta har inte hänt på hur länge som helst, kommer inte ihåg senast. Men  måste nästan göra de så jag får 8h sömn varje natt för att orka vara allert under dagarna.
Ska sätta mig nu och förbereda inför min lektion imorn....hör kör vi igång direkt. Har faktsikt två tillfällen imorn där jag ska få vara "fröken"...vi får se hur barnen reagerar=)
Hinner jag ska jag ta kort på mina fina förberedelser inför imorn.....de ska handla om väder!
Känns konstigt att typ komma hem kl18 varje dag och sen har man 4h på sig att göra allt man vill och ska innan de är dax för sängen.....men på fre slutar jag 14.00, då ska jag nog ta och färga håret....utväxten börjar bli för gräslig!
Hoppas ni haft en bra start på veckan mina vänner
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela