Sara Bjersgård

lilllördag...

Publicerad 2008-11-12 20:51:18 i Allmänt,

uch va dålig jag är på att skriva....känner inte riktigt orken till de heller men måste ju skriva ett inlägg idag ialla fall!
Mina lektioner idag gick bara bra...fick superbra respons från min handledare och som gillade min lärarstil, de måste väl vara en bra komplimang....tss. Ska ha samma lektion med andra halvan av klassen imorn och då blir de lite ändringar av vissa saker då vi ska se om de passar bättre(själva upplägget). Känner mig mer upprymd idag och tror att de kommer bli en kanonpraktik....men handledare är verkligen såå himla bra och jag känner verkligen att man kan fråga henne om allt. Trotts att detta är en andraklass så kan hon allt om den tidiga läs och skrivutvecklingen så jag har bombaderat henne med frågor om hur hon har lagt upp undervisningen tidigare.....Hon är otroligt pedagogisk....min nya Idol kanske!?
Imorn får jag även 40min sovmorgon.....de är guld värt. Har ju kännt mig så himla trött nu och imorse kändes det som jag bara hade sovit 1-2h.....dööd, men känns bättre nu och ska sooooova hela söndagen.
Var och handlade med älsklingen efter praktiken....massa gott och sen blev de Max på vägen hem....smaskigt gott och allt för länge sen*ler*. Sen blev de en längre promenad efter då jag lovat mig själv att gå nu...igår blev de ingen då de ösregnade och var ju tvungen att fixa inför lektionerna. Nu sitter jag med tända ljus och myser framför tv:n....jag älskar dessa stunder. Är ju Bonde söker på tv och snart Greys anatomy......I love!
Hoppas ni har haft en underbar dag
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela